Συμβουλευτική

Η οικογένεια αποτελεί τον ισχυρότερο δεσμό στη ζωή κάθε ανθρώπου. Στις σύγχρονες κοινωνίες όμως η δυναμική και η ισορροπία της, έχουν πλέον διαταραχθεί. Η μορφή της οικογένειας έχει διαφοροποιηθεί μέσα από τους συγκεχυμένους ρόλους, τις αυξημένες απαιτήσεις και τις ψυχοφθόρες καταστάσεις. Οι γονείς πολλές φορές καλούνται να λύσουν προβλήματα που αφορούν στα παιδιά τους και δεν ξέρουν πώς να τα διαχειριστούν. Από τη άλλη τα παιδιά έρχονται αντιμέτωπα με καταστάσεις που είναι αδύνατο να διαχειριστούν λόγω ηλικίας και έλλειψης εμπειρίας.

Στο Kiddie Academy οι γονείς και τα παιδιά μπορούν να ζητήσουν την υποστήριξη του ειδικού, προκειμένου να ενημερωθούν για τις σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους, τους τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών, τις μεθόδους εσωτερικής ενδυνάμωσης καθώς και εκπαίδευσης όλων των μελών της οικογένειας.

Η θεραπευτική μέθοδος που ακολουθείται είναι ολιστική μ’ ένα συνδυασμό προσεγγίσεων όπως είναι των ABAPECSTEACCHMAKATON κ.α.

Η συμβουλευτική γονέων και παιδιού απευθύνεται σε γονείς και παιδιά όλων των ηλικιών και όλων των μορφών οικογενειακής δομής που αντιπροσωπεύουν.

Η Μαργαρίτα Γκούντρα σπούδασε Ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στη Σχολική Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών ενώ παράλληλα ειδικεύτηκε στη Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία.

‘Εχει παρακολουθήσει μετεκπαιδευτικά προγράμματα ειδίκευσης στην Κλινική Ψυχοπαθολογία (Α’ Ψυχιατρική Κλινική-Αιγινήτειο Νοσοκομείο), στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Αθηνών) και στην αξιολόγηση και αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών/Δυσλεξίας.

Έχει επίσης εκπαιδευτεί σε προγράμματα εκπαίδευσης γονέων και προαγωγής ψυχικής υγείας παιδιών και γονέων (Παιδοψυχιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών) και έχει συμμετάσχει σε πρόγραμμα κατάρτισης επαγγελματιών ψυχικής υγείας για το φαινόμενο του «εθισμού» των παιδιών και εφήβων στο διαδίκτυο (Β’ Παιδιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών).

Επί σειρά ετών (2010-2013) υπήρξε επιστημονικός συνεργάτης-εκπαιδεύτρια στο σεμινάριο Κλινικής Ψυχοπαθολογίας που διοργανώνει η Α’ Πανεπιστημιακή Κλινική σε συνεργασία με το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας (ΕΠΙΨΥ) και υπηρέτησε ως ψυχολόγος στο τμήμα Ψυχολογικής Υποστήριξης και Συμβουλευτικής του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών (Διεύθυνση Παιδικών Σταθμών) και στις Σχολές Γονέων του Ινστιτούτου Νεολαίας και δια Βίου Μάθησης (Υπουργείο Παιδείας) όπου συντόνιζε ομάδες γονέων και ομάδες τρίτης ηλικίας.

Από το 2014 έως σήμερα εργάζεται ως ψυχολόγος σε δομές Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ασχολείται με τη συμβουλευτική γονέων, την αξιολόγηση και αποκατάσταση αναπτυξιακών, μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών σε παιδιά και εφήβους.